מדי שנה, הסוכנות היהודית מסייעת לעשרות אלפי יהודים מרחבי העולם לחזור הביתה - לישראל. הסוכנות היהודית מפעילה מערך ליווי וסיוע לעולה משלב ההתעניינות בתהליך העלייה ועד הקליטה בארץ.
מיכון תהליך העלייה הכרוך באיסוף והגשת מסמכים, בדיקת זכאות עלייה, קביעת ראיון עם יועץ עלייה, קבלת אשרה וניירת הגירה, ארגון טיסה והטסת מטען, הרשמה לאולפן או לתכנית קליטה אחרת ועוד.
טקיוניטי, המספקת פתרונות טכנולוגיים לסוכנות היהודית מאז הקמתה, לקחה את המשימה בשתי ידיים, להפוך את תהליך העלייה לפשוט, קל וידידותי יותר למועמדי העלייה.
הקמנו תשתית טכנולוגית מתקדמת על בסיס Salesforce הכוללת פורטל שירות עצמי למועמדי העלייה בשפות השונות.
פורטל העלייה מרכז עבור מועמד העלייה את כלל האינפורמציה והתהליכים הרלוונטיים לצורך העלייה באופן נגיש וידידותי. הפורטל מאפשר רישום עצמאי לראיון העלייה האישי וכולל אפשרויות לרישום מקוון לתכניות בארץ, ותשלום מקוון.
בנוסף, הפורטל אינפורמטיבי ומכיל מידע שימושי רב עבור העולים, הנחיות למועמדים, מערכת חיווי וניהול משימות נדרשות, העלאת מסמכים בצורה אינטואיטיבית ומילוי שאלונים והזנת נתונים יעילה.
הפורטל החדש שהקמנו חוסך זמן רב ומאמץ מצד העולה הפוטנציאלי, מציג בפניו את השלבים הנדרשים באופן שרוף, ומקל עליו את תהליך העלייה. בו בזמן, הפורטל מעביר חלק מהעבודה שהייתה בעבר באחריות רכזי העלייה למועמד עצמו, ובכך מייעל באופן משמעותי את תהליך העלייה.
הודות לתשתיות המחשוב המתקדמות שנפרסו בארגון ולמערך התמיכה המקצועי, הצלחנו לעבור למודל עבודה היברידי בתקופת הקורונה ללא פגיעה בעבודה השוטפת